Tempimo pratimai ilgai sėdintiems. Kalanetika laidoje „Labas rytas, Lietuva“ su Aiste Guste ir Migle Ščiavinskiene


Visiems – tiek paaugliams, tiek suaugusiems yra reikalingi tempimo pratimai. Tausojantys, tikslingi ir dėmesingai atliekami judesiai pagerina ne tik fizinę savijautą – dingsta sustingimo jausmas, bet kartu pašalinama psichinė įtampa ir stresas – atsipalaiduojame, pasipildome lengvumo pojūčiu.

Judėdami ramiu tempu imame geriau jausti savo kūno signalus ir poreikius – išmokstame laiku stabtelti poilsiui, pamėgstame išsitiesti, pasirąžyti. Pasirūpinimas savimi prasideda nuo mažu ir paprastų žingsnelių…

Kalanetikos tempimo pratimus demonstruojeme LRT tiesioginiame eteryje, kartu su mano kolege MIGLE Ščiavinskiene.

Žr. šį įrašą LRT Facebook paskyroje

Kviečiu išbandyti gyvai:
www.aditi.lt/kalanetika

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s