Ar galima sportuoti menstruacijų metu?…


menstruacijos

Nors dauguma moterų, kurias vargina skausmingos, gausios menstruacijos, bijo sportuoti jų metu, kalanetika gali būti gera išeitis ne tik pajudėti, bet kartu ir pagerinti savijautą. 

Nesant didelio krūvio kvėpavimo sistemai, taip pat stipriai neapkraunant širdies, nealinamas organizmas, jam nereikia itin daug energijos ar deguonies, kad leistų visapusiškai įvykdyti treniruotės planą (dėl gausaus kraujavimo dažnai sumažėja ir hemoglobino kiekis kraujyje, todėl gali atsirasti varginantis silpnumas, oro trūkumo pojūtis). Įrodyta, kad nuolatinis reguliarus lengvas sportas mažina skausmingų menstruacijų simptomus, mažina pilvo spazmus ir padeda kontroliuoti šią ligą.

Atsakymą paruošė kalanetikos trenerė Gintarė Pivoriūtė.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s