Efektyvūs kalanetikos pratimai dailiam užpakaliukui: sėdmenims stangrinti, stiprinti


Kalanetikos pratimai sėdmenims

Kuri iš mūsų nesvajoja apie dailų užpakaliuką? Tad šįkart siūlome porą puikių kalanetikos pratimų, skirtų sėdmenukams stangrinti. Pratimai itin efektyvūs! Svarbu,  žinoma, atlikti juos taisyklingai – pulsuojant laikyti sėdmenis suimtus, dubens plokštumą nuo grindų atitolusią lygiagrečiai (t.y. neperkreipti ir nesistengti kojos kelti kuo aukščiau). Su naudingais pratimais supažindina STIMULUS kalanetikos mokytoja Roma Jasinskaitė.
Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s